Autor |
Wiadomość |
Bedka |
Wysłany: Luty 17, 2007, 2:50 pm Temat postu: |
|
"Zespół nie ma zamiaru, podpisywać żadnego kontraktu z jakąkolwiek austriacką firmą na produkcję soków winogronowych i tym podobnych rzeczy. Zespół nie życzy sobie jakichkolwiek komentarzy na ten temat. Nie ważne jak ogromna suma pieniędzy zostanie zaproponowana, chłopcy nie godzą się na tego typu reklamy. Dalsze komentarze i informacje dotyczące tej sprawy, są nie poprawne i niezgodne z prawem!"
To jest komentarz do całej sprawy pochodzący z oficjalnej strony Tokio Hotel www.tokiohotel.de |
|
|
Fallen Angel |
Wysłany: Luty 12, 2007, 11:29 pm Temat postu: |
|
I dobrze im odpowiedzieli. Niech nie pozwalają, aby ludzie się na nich dorabiali.
P.S. Nie uważacie, że TH stało się trochę komercyjne?? |
|
|
Karola |
Wysłany: Luty 8, 2007, 4:22 pm Temat postu: |
|
I już wiemy jaka jest odpowiedź na tą propozycję Tokio Hotel:
"Nie jesteśmy produktem reklamowym "
|
|
|
gabriellka |
Wysłany: Luty 6, 2007, 6:28 pm Temat postu: |
|
co my na to?
jak na lato |
|
|
Karola |
Wysłany: Luty 6, 2007, 5:54 pm Temat postu: Tokio Hotel & "Rich young - non alcohol" |
|
Uwaga! Czy Bill wkrótce wejdzie do puszki?
Tokio Hotel są ... słodcy, ...ostrzy i z góry do dołu zlani. Hę? Nie żartujemy! Niedługo wyprodukowany zostanie napój Tokio Hotel - czterech magdeburczyków w puszce. Firma Rich, która najęła Paris Hilton dla reklamy trunku Prosecco, chce stworzyć z Billem, Tomem, Gustavem i Georgiem nowy napój: "Rich young - non alcohol"
Oczywiście taka 'gwiazda' jak Paris ma swój trunek w małej, złotej puszce. Wypowiedź szefa Rich - Günther Aloysa dla Yam!BamS:
"Bardzo nam zależy, aby to właśnie Tokio Hotel reklamowało ten napój. Oni mają wpływ na młodzież. mamy nadzieję, że przyjmą naszą ofertę. Za tydzień będziemy prowadzić dalsze negocjacje w Monachium."Napój jest bezalkoholowy, przypominający w smaku sok winogronowy. Dla muzyków oferta jest warta miliony: producent napoju, chce umieścić ich wizerunek na każdej puszce. Paris Hilton kasowała dzięki temu 10 centów z każdej sprzedanej puszki. Nie znamy jeszcze zdania ich menagera "Bez komentarza". Ile warta jest reklama TH? Michael Trautmann (42): "Chłopcy mają ogromny potencjał, największy wśród wszystkich niemieckich muzyków. Mogą reklamować napoje, komórki, fast foody i wszystko inne mające coś wspólnego z nowymi mediami. A gdy zareklamują swój produkt także za granicą, mają szansę dorobić się milionów"
Tłumaczenie by TokioH
I co wy na to |
|
|